Thailand-2015-vanaerts.reismee.nl

Khao Sok

Sawadee,

Ik zie op internet dat het in het zonnige nederland alweer enkele dagen lekker warm is.

Wij zaten de laatste 4 dagen in een resort in de jungle,weer een hele andere omgeving dan in het noorden waar we eerst zaten.

Natuurlujk heel veel groen hier,en weer leuke dingen gedaan.

Een kano tocht,een olifant safari,en s avonds met een gids de jungle in geweest.

Heel leuk maar ook wel spannend en eng.

In het pikke donker alleen maar met enkele zaklampen,als je achter je keek was het gewoon een donker gat.

Het regende toen pijpestelen,dus een regencape kwam goed van pas.

En ik moet zeggen ik voelde mij hierdoor ook wat veiliger,haha,zo had ik weer minder kans dat er iets engs op mij zou komen.

En we hebben idd " wat" engs gezien ja....2 tarantulla's,meerdere kleine en grote kamelions,apen die hoog inde boom lagen te slapen, meerdere zeer giftige slangen,en nog een soort katachtig iets .

Twas weer en hele belevenis,lopen door z on helemaal dicht gegroeide jungle is echt gaaf.

Bij thuiskomst bleek dat debloedzuigers ons toch te pakken hadden, kenzo had er een op zijn onderbeen,djego op zijn borst ,en ik op mijn slaap.

De dag erna stond een tocht gepland op een boot op het meer en naar een grot, dit was ook allemaal in het nationale park Khao Sok.

Die nacht en dag was het aan een stuk door aan het regenen ,echt het regenseizoen.

Kenzo en ik hadden geen zin in deze tocht met dat slechte weer .Wij hebben een Thaise massage gehad.

Kenzo was toch wel n beetje zenuwachtig,wat ze allemaal zou gaan doen, en of het geen oude oma zou zijn lachuuuu.

Als eerste meldde zich idd een oudere vrouw, nou die moest ik maar nemen vond hij.

Daarna kwam een meisje wat veel jonger was,hij blij.

Hij vondt het geweldig en zou nog wel n x een massage willen.

Inmiddels alweerbijna 23:00 hier bij jullie 18:00 julkie horen van ons.

Zijn vanmidag aangekomen op Koh Sumui.

Grtjs Eef

Reacties

Reacties

Nicolle Ruud en Tom

Een pluim voor jou Evelien, in z'on donkere jungle!! Angsten overwonnen?? Vast wel! En Kenzo de volgende keer ook een Thaise massage in Oostenrijk? Geweldige verhalen, leuk! Hier is het inderdaad ook weer wat warmer.
Voor jullie nu lekker uitrusten in koh samui? Groetjes

Ine

Leuk zeg en prachtige foto,s! Zijn benieuwd naar jullie verhalen en als je kenzo kwijt bent weet je wel waar je hem kunt vinden! Have Fun!

Paula en Jen Houtackers

Hallo Jungle reizigers, wat een wat een mooie foto's maar vooral een geweldige reis.Super geniet er nog maar van.
Groetjes Paula en Jen.

maurice

Eindelijk hebben we internet en kunnen we jullie verhaal ook in frankrijk volgen. Gaaf om zo in de jungle te zitten met al die beesten. Wel eng maar wel een belefenis die niemand je meer afneemt. Djego je bent een echte vent om gewoon door te zetten en niet te kiezen voor een massage zo als je broer. Wat een Mi..je maar zelf zou ik ook voor die massage hebben gekozen. Mits ik niet de pech zou hebben dat de oma mij zou masseren. Hoe is het met jullie vader ik hoor weinig van hem kan hij dat harde leven in de jungle nog een beetje aan? D'r ouwe zal wel pijn aan zijn rug hebben. Nou v aertjes geniet er nog van wij gaan naar het strand.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!