Thailand-2015-vanaerts.reismee.nl

Koh Samui

Hallo allemaal in nederland,frankrijk,griekenland en waar iedereen ook zitten....,

Julie hebben al enige tijd niks meer van ons gehoord ,dat komt omdat we alleen maar heeeeerlijk aan het relaxen zijn.

Koh Samui is een echt bounty eiland als op de plaatjes,iedere dag genieten we van het mooie uitzicht als we aan het zwembad liggen of aan het strand.

De laatste dagen wat gehangen, gegeten ,gezwommen ,geslapen ,gelezen ,de kids geinternet!!!!!

en vooral genoten.

Wel gisteren naar twee mooie eilanden geweest, ,Koh Tao en Koh Nangyuan deze zijn bekend bij duikers maar ook super om te snorkelen.

Daar tussen de mooi gekleurde vissen gezwommen, kraak helder water,niet te beschrijven hoe mooi.

Witte stranden en zoooooo mooi.

Daar lekker gegeten, pffff wat was het vlees spicy.Kenzo is de enige die er weinig moeite mee heeft haha.

En dan de terugreis pfffff ,een rit afschuwelijk.

We waren met een grote speedboot ,voor zeker 25 personen gegaan.

De heenreis wat golfjes een beetje nat geworden ,maar verder oke.

De terugreis gewoon verschrikkelijk, meteen al hoge golven, veel golven die in de boot spatte.

De boot die aan de voorkant regelmatig omhoog ging waardoor je met een klap op het water terecht komt.

De reis zou eigenlijk 1,5 uur duren ,we hebben er 2,30 uur over gedaan.

Alleen maar door elkaar geschud, pijn aan billen ,rug en nek pffff, en dan je maag die niet meer weet wat hij moet.

Ik kan het maar moeilijk omschrijven , maar het was echt heel zwaar.

We hebben daarna wel fff moeten bijkomen allemaal.

Maar ook dat was weer een belevenis van onze reis haha , alleen een, die ik niet meer wil meemaken.

Ja en morgen beginnen wij weer aan onze terugreis.....om 18:30 voor jullie 13:30 worden wij hier opgehaald en vliegen naar Bangkok.

Wij zijn dan 14 augustus weer in Dusseldorf zo rond 14:15.

Tot ziens allemaal weer in nederland , leuk dat jullie ons hebben gevolg.

Wij gaan nog heel ff genieten,

Lieve groetjes de aertsjes xx

Anfra lilawadee

Laatste uurtjes tellen, maar nog effe genieten toch! Een heel fijne trip terug naar Nederland! Safe flights. Gr Ans en Frans

Annie Souren

mooie foto's.
geniet er nog maar heel even van, want nog een nachtje slapen en het is jammer genoeg al weer voorbij.
maar de herinneringen blijven.
goede reis terug.
grtjs Jos en Annie

Resie

Goede terugreis en bedankt dat we jullie reis mochten volgen. Volgens mij hebben jullie met elkaar lekker genoten en dat neemt niemand jullie meer af.

maurice

Hopenlijk gaat de terugvlucht beter dan de bootreis 2.5 uur dat zal idd pijnlijk en lang zijn geweest. Mooi dat jullie nog even hebben kunnen genieten en internetten. Toch mannen! Kan onze boedhist weer eens mailen met zijn meisje en kenzo auto's bekijken, die kom je daar vast niet tegen. Nou v aertsjes het was leuk om jullie te volgen. Tot over twee weken wij zijn voorlopig nog niet thuis. Hebben nog 2 wkn en we missen NL nog niet. Groetjes daar en knuf van ons