Thailand-2015-vanaerts.reismee.nl

Ons eerst reisverslag

Hallo allemaal,

Het heeft even geduurd,maar hier zijn we dan.......

De reis is goed verlopen,ondanks de lange reis is het ons reuze meegevallen.

Eigenlijk waren de uurtjes zo voorbij.Goed gegeten in het vliegtuig , vooral dekids vinden dit altijd weer gezellig cakje enzo en dan maar ruilen,met alles wat je krijgt.

Ook viel de " goodybag" bij djego in de smaak haha.Een deken ,een paar sokken en een oogkapje.

Verder nog een tandenborstel met tandpasta en oordopjes.

Aangekomen , door de douane, koffers op pikken.

En dan maar afwachten of we worden opgehaald.......

En ook dit ging goed,Johny onze gids stond al met een bordje van Aerts te zwaaien

Nicolle, Ruud en Tom

Leuk, fijn dat het zo goed gegaan is. Jullie hebben die "goodybag" bij Djego toch zeker op de lens gezet, haha, ben benieuwd. Groetjes vanuit een zeer stormachtig Nederland, dit weekend code rood geweest!!

Ine

Hey hallo vakantie Gangers leuk om wat van jullie te horen net al mooie foto,s op FB gezien! Ziet er prachtig uit! Geniet van alle moois en maak maar veel foto,s!