Thailand-2015-vanaerts.reismee.nl

Bangkok

Hallo alemaal,

Vandaag 31 juli.....gisteren om 19:30 met de nachttrein vertrokken naar Chang Mai,om 8:30 aangekomen .

De reis is goed gegaan,alleen pfff wat staat die airco hier overal koud...hebben het allemaal koud gehad vannacht in de trein.

Behalve bert,die heeft het maar zelden koud.

Maar ondanks dat ik eigenlijk een beetje tegen de treinreis opzag ,was het een leuke ervaring.

Net even met de fiets naar de wasserij, voor een hele machine vol betaal je 1 euro,ook nog met waspoeder en wasverzachter.

Vandaag een relax dagje in ons huisje bij Little Village.

Heeeerlijk na 2 drukke dagen in Bangkok.

Met 17 nederlanders op de fiets door Bangkok gereden.Een hele belevenis.Gewoon met de fiets door hun keuken,of met de fietsen voor hun langs terwijl ze tv kijken.

Alles kan hier ,ze vinden dit normaal en zijn erg aardig .Zwaaien roepen en alleen maar blije gezichten.

Het land " van de glimlach" hiermee is niks teveel gezegd.

Verder nog naar de bloemenmarkt,, Chinatown en een boeddha (Wat Pho) geweest.

Kenzo vondt de fietstoer super en Djego heeft al 2x tot boedhha gebeden.

Opmerking djego: Ik snap waarom ze hier allemaalzo arm zijn,ze geven al hun geld uit aan boeddha.

Tijdens dit schrijven last van een vervelende mug, zoemt van linker oor naar rechter oor, och ja als dat alles is......

Probeer nog enkele fotos te plaatsen,laten jullie ff weten of jullie ze kunnen zien?

Tot over 2 dagen,morgen zitten we in de jungle : jungle walking,bamboo rafting en elephant riding.

We nemen het er nog even van in ons zwembad.

Bye bye Bert, Kenzo,Djego en Eveline

w

Nicolle

Hallo daar, zo te lezen vermaken jullie je op best, super, mooi verhaal. We hebben alleen de eerste foto's ontvangen. Veel plezier in de jungle! Groetjes

Lilawadee

Sanuk Jungle, laat die mug maar in Little Village want in de jungle zijn er genoeg. Nog veel Fun in de pure natuur! Gr. Ans en Frans

Resie

Ha luitjes, leuk om jullie vanaf nu te volgen op jullie bijzondere reis. Want dat zal het zeker zijn, wij spreken uit ervaring! Misschien gaan jullie ook nog gefrituurde bamboerupsjes en sprinkhanen proberen, een delicatesse in Thailand. Heel veel plezier samen en geniet vooral met z'n allen. Deze ervaring neemt niemand jullie meer af.
Gr. Luc, Resie & Jarno